LSK täyttää 90 vuotta ja uudistaa brändi-ilmeensä

23.6.2020

LSK on viime aikoina investoinut voimakkaasti kasvuun avaamalla uusia toimipisteitä Suomessa sekä kehittämällä uusia palveluita että nykyistä toimintaa. 

LSK:n logo ja muu visuaalinen identiteetti uudistuvat kokonaisuudessaan. Uusi brändi-ilme on alkanut näkyä vaiheittain markkinointiviestinnässä, verkkosisällöissä, materiaaleissa sekä toimipisteissä kesäkuusta alkaen.

Strategiamme mukaisesti tuotamme teknologiaa palveluna, joka auttaa asiakkaitamme saavuttamaan tavoitteensa. Olemme jatkossa yhä enemmän teollisuuden teknologiapalveluiden kokonaistoimittaja. Talotekniikan palveluissa panostamme asennus- ja urakointiliiketoiminnan lisäksi älykkääseen energianhallintaan, uusiutuvaan energiaan sekä näihin liittyviin palveluihin. Tämän kokonaisuuden toimittamisessa haluamme olla paras, toteaa LSK Groupin toimitusjohtaja Perttu Ryynänen

LSK on tunnettu perinteikkäänä ja luotettavana toimijana sähköalalla. Vuosituhannen vaihteesta lähtien yrityksen toiminta on menestyksellisesti laajentunut teollisuuden automaatioratkaisuihin, suunnittelupalveluihin sekä jatkuviin huoltopalveluihin kotimaisissa kohteissa sekä Suomen ulkopuolella. 

Olemme muutosmatkalla, jonka yksi vaihe on yrityksen brändin ja visuaalisen ilmeen uudistaminen. LSK on jo pitkän aikaa ollut yleistä tunnettuuttaan suurempi toimija. Uuden strategiamme myötä on luonteva kohta uudistaa myös brändi-identiteetti ja tulla vahvemmin näkyväksi. Muutos saa uudistumisen tuntumaan henkilöstöllemme ja asiakkaillemme myös konkreettisena brändikokemuksena. Uuden logon muotokielessä on selkeyttä ja digitaalisuutta. Panostamme kuluvan vuoden aikana erityisesti verkkopalveluidemme kehittämiseen, kommentoi markkinointijohtaja Jenni Grandell.

Brändiuudistus edistää ja vauhdittaa osaltaan strategiamme toteuttamista. Kasvu seuraavaan kokoluokkaan edellyttää meiltä esiintymistä sen mukaisesti. Voimme luoda kasvulle myönteisiä odotuksia sekä hyvät esteettiset puitteet. Tehtävänä oli rakentaa LSK:lle brändi-ilme, joka vastaa yrityksen strategiaan sekä viestii uudistuvasta ja vahvasta toimijasta alallaan myös seuraavat 90 vuotta, summaa perheyritys LSK:n hallituksen puheenjohtaja ja pääomistaja Mika Bohm.

LSK:n brändin uudistamisen visuaalisen suunnittelun asiantuntijoina ja toteuttajina ovat toimineet Suuntaus Oy Senior Advisor Jukka Peltonen sekä Art Director Veli-Matti Hilli.

« Palaa takaisin